Ja vad säger man...

Nu sitter man här igen bara jag och datorn och funderar, det tycker jag att jag borde slutat med för länge sen men man trivs ju framför skärmen.

Jag tänker faktiskt för första gången skriva lite hur allt är här i världen så läs noga för det är nog både första och sista gången jag skriver om det här, men känner att jag måste skriva lite nu :/.

Vad ska man säga till någon man älskar men ändå måste säga till den att nu är det nog? jag vet att det borde vara lätt men vill ju inte förlora kontakten men den.
Men känns som vi måste gå vidare båda två detta går inte, känns bara sämre och sämre och nu måste det få ett slut. Kanske skulle gjort det tidigare men men. När ska man förstå att man inte bara kan ha kul och leva utan någon gång kanske man måste ta tag i livet och säga det till sig själv att nej nu fan ska jag börja göra något, ta tag i problemen!

ja nu ska jag sluta skriva känner jag eller ja vet inte men jag gör det i alla fall...

Klaga inte hur jag skriver eller hur jag stavar orkar inte bry mig att läsa igenom det idag i alla fall.........

Puss och kram och nyp i stjärten...

Kommentarer
Postat av: Anton Linder

Fan va stav fel-.-

2009-04-29 @ 11:44:59
URL: http://alinder.blogg.se/
Postat av: Kim

Ville bara säga att jag saknar dig!

2009-05-12 @ 17:40:00
URL: http://kimmsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback