Ny jävlar....

Nu ska jag försöka att ta upp detta med bloggandet igen, klarar jag inte det denna gång så kan ni glömma min adress för då ger jag upp..........

Ja vad har hänt nu i helgen då? i fredgas var jag hos sara hon fyllde 20 år grattis på dig. vi tog lite öl med massa trevligt folk som kom :)  Jag och marre drog lite tidigare för manne och C kom och hämta oss, det var tänkt att vi också skulle till ankan med dem andra lite senare men så blev det inte, vi sluta på orrholmsgarget och tonade eddies bil fast jag och marre och manne tona inte men C fixade det ;) .. fy vad du är händig :) .
Fredagen sluta vid 04.00 och nyktert var det inte när man kom hem :/.
Lördag ja då drog vi till Göteborg och då knäppte jag första ölen vid 10.00 och eddie och sofie blev lite sena så dem började inte förräns vid 10.10 :P.. Resan ner gick bra fast det tog bra lång tid alltså inte bara 1 timme längre än vad det brukar utan mer 2-3 timmar längre :P *pinsamt* nej då vi hade så trevligt på vägen ner kolla bilddagboken så får ni se fast inte på min utan EddieOfSweden sida. Resan hem gick lite fortare tror jag fast Manne åkte ju fel 2 gånger ;) ..

Ja söndag så hade vi grill kväll hos C som vi måste få som en vana. För det är så trevligt och grilla lite och se en film :), kanske ska försöka börja lite tidigare bara men men vi får se vad som händer på söndag.

Idag har jag vart på ikea med eddie, sofie och manne det gick brå.

Nej nu ska jag ringa ett samtal tror jag sen blir det sova ..


Puss och kram och nyp i stjärten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback