Ojoj

Igår var det så mycket att göra på dagen så jag gick och la mig direkt efter att jag stängt .. och där låg jag och såg på tv fram till halv 12 kanske, sen sov jag som en gris :D..

Ja vad hände igår då?
Jag vet inte inte om det var något nytt som hände utan att dagen gled iväg relativt snabbt ändå. Undra om det var något specielt som hände ... Jo vi fick gasol leverans det är inte varje dag sen så var det mycket tidskrävande kunder som hade frågor solceller/gasol hemma, som då är mitt område medans magnus får sköta svets/gas skärning.

Ny dag idag och ny tag ska tas och idag åker jag till karlstad igen :D ...

När jag kommer hem så ska jag möta upp linn och elin som ska sova hos mig nere i alster, sen ska eddie köra hem oss fast det vet han inte än ;). Där nere ska det bli lite god mat och kanske ett glas vin eller en öl :)


Imorgon blir det bodaborg med Eddie, Sofie, Jimmy, Nalle, Manne, Linn, Elin, Martin, Emilia och jag. tror alla kom med :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback