Onsdag.

Klockan 07.38

Ja lite vad jag tänkt hinna med idag?

Jo jag ska ringa Sunwind nu på en gång sen ska jag provtrycka en husvagn och ett kylskåp och så kommer  gas bilen. Det är vad  jag kan planera att försöka hinna med idag. Sen så kommer det ju kunder som jag måste hjälpa .. ursch kunder är inte min grej  ;) ..

Uppdatering kommer under dagen!

Sen alla kanske inte vet vart  jag är och jobbar så besök http://www.loofsgasol.se och se vad ag egentligen håller på med.

07.53
Första kunden Det var riktigt trevilig när Nicolas som vanligt kommer in i dörren och skriker "hallå, jag har gas här nere". Men när man kommer ut möts man alltid av ett leende utav han, men han har haft lite flyt med semestern tänk om alla kunde ha den turen, han har haft alla fina veckor :/ .. Jaja...

Sunwind öppnar ju inte förens 08.30, så nu sitter jag och handlar in lite olja :)

16.43
Sitter här och pratar med Anton på vent.

Jo sen i morse när jag blogga senast har jag gjort allt på listan som jag skulle göra plus mycket mer :D , fy fan vad bra jag är ;).

Hahaha skönaste konversationen jag och min kollega magnus hade :D .. Han ä är inte specielt teknisk eller specielt han kan inget och han vill itne kuna heller :P. Så säger han att han måste bytavisa kort och jag frågar om han har internet bank och som svar får jag nej jag har nordea ... haha .... bra magnus ;) ..

Nej åter till dagen, dan började väl som alla andra  dager och gled vidare hjälpte någon att byta  lite flaskor fixa fram lite kopplingar osv...  tror ni inte det kommer fullt med folk precis när min mat kom :O så magnus ställde in våran mat i kylen och så var det bara och börja jobba... som vanligt :/ ..

Så kommer husvagns killen in och betalar sin provtryckning och går ut men vänder .... nej snälla gå gubbe :P.. men nej nej , han ville ha ett intyg på att den är provtryckt så då var det bara och börja leta efter vart fan det ligger... men jag hitta det till slut  :D .. jag är fan bäst :P ..

Ja så drev tiden vidare och sen så dog typ vårat dator system så då kom jag och magnus fram till att vi skulle gå ut och rulla lite flaskor :D .. skönt att han hjälpte till så det gick lite fortare ..

Sen tog vi vårat 15.00 fika klockan 16.20 ^^..

Det var typ min dag idag ...

Mer kommer senare eller imorgon ..

puss hej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback