Lördag sitter här och myser.

Ja nu sitter jag,pappa lillebror linus och eddie och ser lite på skidåkning, störtlopp tror jag det är eller om det bara är slalom.

ja det var länge sen jag skrev och det kom inga bilder ifrån resan hem från göteborg för att delade mappar funkar inte på nya msn, jävla skit :P.

Idag vaknade jag första gången vid 08.00 men valde att somna om en stud fy faan vad kallt det var i rummet. Jag vakna igen vid 10 och gick då upp pappa var redan vaken sen lång tid tror ja medans eddie fortfarande sov. Linus ringer pappa och frågar när han ska komma och hämta honom så jag och pappa går ut och jag tar fram fyrhjulingen och pappa åker och hämtar linus, jag tar en tur på isen fy faan vad kul det är :D, synn bara att man inte såg något men det var kul ändå. jag kommer in och har då väckt eddie med ljudet från fyrhjulingen :P. vi tar en kaffe och sen tar vi på oss hjälm och termobyxor och tar en tur till eddie filma lite men han har inte fått upp det än. Får se om det kommer men det tror jag inte :P.....

Blir kanske lite hockey sen men vi får se.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback