Resan till göteborg och till ullared.

Ja igår bad resan iväg från Karlstad till götebrog. Eddie hämtade upp mig i Alster hos pappa  och vi åkte förbi skåre till mamma för att hämta lite kläder för det behöverman ju :P.. .Vi startar och det snöar lite i karlstad men inte specielt mycket. Vi lämnar karlstad och närmar oss grums och där snöar det så man ser bara någon meter framför bilen. Snön slutar men då kommer dimman instället.

Det slutar med att vi åker in i lilla edet för att ta lite mat för varken jag eller eddie hade fått något i magen. Men tro det eller ej  det fanns bara en grill korv med det fanns sånna med smak, så Eddie tar den vanliga och chili korven och jag fick ost korven och beacon korven.

Vi kommer hem till Göran och tina som eddies pappa och hans fru heter. Vi tar över jimmis rum så han får sova i lillens rum.. ojoj detta blir rörigt .

Göran = Eddies pappa
Tina= Eddies pappas fru
Jimmi= Eddies mellan bror
Lillen=Eddies lille bror

Hoppas ni förstår bättre.

Ja då idag så kom tina in och väckte oss och fråga om vi inte skulle till ullared idag och vi bara vafan våran klocka hade inte ringt :O eller så stängde  eddie utav den i sömnen vad vet vi ..

Jaja vi gör oss klara och börjar röra oss mot ullared. Usch vad långt et var. :P.

Vi kommer dit går in och börjar kolla på lite kläder och vi hittar lite men storlekarna var lite udda fårjag lov och säga.

Men men när vi går dit vi längtat hela dagen (den nya sex shopen där) så var det stängt vi blir ju jätte besvikna så vi går in på netonnet istället.

Säger bara en sak .. fy faan vad myccket skit det finns på ullared.

Nu ligger vi och ser på film, fast jag gör annat som vanligt :P ..

imorgon  drar vi hemmåt.


miss it.

****
Borta bra men hemma bäst!

puss hej..


Kommentarer
Postat av: melin

haha jag vill åka till ullared!!!

jag har aldrig varit där... :D:D:D:D jag tror att du äääääälskade det!!!

2009-02-09 @ 14:21:32
URL: http://malinmelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback