Fredagen 23/1 - 09

Ja ni vad ska man säga för spännande här.

Igår gick jag upp pratade morgon samtalet och tänkte oh idag ska jag göra frukost med ägg. Men nej det blev det inte utan det blev bara en smörgås med skinka och räksallad, men men dem blev goda ändå :)
Jag gick över till faster tinaen sväng för att kolla hur det gått för hennes bil som blivit stulen natten till 22/1 men då dem blev tagna på bar gärning bara några 100 meter här ifrån. Så bilen kom til rätta runt klockan 04.00 på natten. Dem hade slagit sönder en ruta och förstört täningslåset. men igår 22/1 kom då bil ambulansen väldigt snabbt så att bilen fick åkta till doktorn(helmia bil karlstad) . Tina är ju lite kär i sin bil även fast det inte är någon speciell bil, så hon pratar ju med den och berätta för bilen att dem vart dumma mot den och att nu ska den åka ambulans och få lite plåster och bandage.

Vi begav oss sedan hem till faster och rullade en varsin cigg sen tog vi en tur till kusin Sandra som bor i några hus därifrån och fråga ifall hon ville bjuda på lite kaffe och det ville hon, hon är snäll hon  ;D . Sen så satt vi där som 3 kärringar  och prata skit :).
Jag följde med Sandra och hämtade Anton hennes son på dagis men när dem vände och gick hemmåt så gick jag hem till mig och fick mig lite mat och min Eddie  satt här och vänta på mig (eller inte) men han  var här i alla fall :P...

Efter maten kollade vi lite på tv och spelade Travian.dk/speed3x . Handbollen igår var väl inte så rockig eller vad tycker du i kopparberg :P... Första halvleken spelade den hyfsat bra men inte top bra, så kommer dem ut i andra och spelar katastrof illa. men det är inte över ännu.

Ja sen var det lägg dags och vi gick och la oss på varsin sida av dubbelsängen jag och  Eddie (nej vi är inte bögar) med en varsin laptop i knät och lira lite mer travian.dk/speed3x. Eddie somna före mig för han la ner datorn tidigare och somnade. Han snarkade lite men säg inget till han :D...

Ja nu ligger vi här igen jag och Eddie på varsin sida i dubbelsängen med en laptop i knät :P ..

Idag ska vi fira Mia(Eddies mamma) hon fyller 40, ojoj gammal som gata snart då :P, nej då bara inte så unga och snygga som oss eller vad säger du Eddie ;) .

Puss på röva

Kommentarer
Postat av: Eddie Eurenius

Sant vi är snyggast ;=)

2009-01-23 @ 10:07:16
URL: http://eddieofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback