Barnpassning som blir hockey :)

Ja idag så skulle jag träffa farmor, men valde att se fotboll inatt så jag sov :P ..

Sen så skulle jag ju vara barnvakt senare på kvällen då kusin sandra skulle ha jobbat men var för sjuk för att jobba ikväll, men vi kom fram till att jag skulle hämta anton ändå.

Jag började röra mig hemifrån vid tio i 4 och går och hämtar Anton (som Sandras barn heter). När jagh kom fram satt dem och spela något så anton ville itnte gå därifrån men efter som dem precis börjat så skulle han få spela mer imorgon när han kom tillbaka.

Jag kommer hem till dem och Sandra står där och gör mat till mig :D ..

mmm det var gott med mos och falukorv. :)


Senare blev det hockey :) vinst med 3-2 till färjestad....


Nej nu blir det snart att lägga sig och Navy CSI kanske äta en smörgås innan ?

Det märks...

Till helgen blir det party med Eddie,Hjelmen och hans tjej och hennes kompisar.... kanske är kompisar till hjelmen också det vet jag inte :P ..


Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Eddie Eurenius

Kom igen och blogga nu Björne ;=)

2009-02-01 @ 21:30:57
URL: http://eddieofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback