Det är ingen vanlig dag....

för det är lottas födelsedag..... eller inte ....


Nej ja va ska man säga... idag har jag vart till banken och gjort ltie ärenden sen har jag hmmmm ... jo jag har åkt runt med Eddie och kollat på lgh/rum i flera timmar ... men tillslut hitta han ett ställa.... säger bara hahaha ;)...
Nej då det är fint men lite komiskt att jag har vart där tidigare och sen att jag har haft s*x i den sängen han ska sova i.

HAHAHAHA.... nej då Eddie lille den sängen är skön ;) ..
Jo och sen får vi itne glömma johanna som också bor där, eller var det så hon hette ja skit samma hon var lite söt faktiskt ;)


Ja nu sitter jag här igen.....

Ska ändra lite på bloggen nu också om jag orkar.

Om någon har ett tips vad jag kan ha som header så säg gärna till, för den jag har nu passar itne riktigt in ...


Ja nu ska man väl snart slå huvudet i kudden och sova :D ..

Sov gott och dröm sött, men itne för mycket om mig bara ;) ..



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback