Krig ^^

Ja vad ska man säga idag då. är trött i kroppen just nu efter den där jävla innebandyn ;) .

Som sagt så var jag och Eddie ute igår och tog en öl eller två eller nej kommer inte ihåg ;).

Så vi kom hem lite halv sent inte överdrivet sent men men vi var hungriga fast vi nyss ät en bagge på sjöqvistens i stan. Så vi ställer oss och gör pommes och korv vid 3 på natten :D.

Vi somnar och vaknar upp vid 12 tror jag det var. men vi går inte ur sängen förens klockan är runt 15. Då gjorde i oss iordning och drog iväg å innebandy och det var jobbigt, tur att Daniel orkade vara med så jag fick gå och byta ;).

Nu ligger vi här i dubbel sängen igen, det är lite mysigt faktiskt ;) (nej vi delar inte täcke).

Nu väntar jag på att kriget på Tribalwars.se/värld 3 ska starta som börjar efter 00.00 nu. Och då jävlar ska här ta över byar >)

Så ja imorgon ska jag ner till stan en sväng får se vad som händer senare, jag och Eddie ska nog se hockeyn imorgon kväll.

Puss och kram och nyp i stjärten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback