Onsdag den 21/1 - 09 18.00

Kära blogg.
Nu sitter jag här och skriver med dig igen.

Nej så kan jag inte börja låter konstigt :P, jag börjar om.

Hej hopp alla glada läsare och välkommen till mig :D

Ja idag gick jag upp med tuppen för att Eddie var orolig över att han inte skulle vakna utav klockan, men det gjorde han så jag ställde min i onödan. Klockan ringde 07.30 men Eddie kom in och väckte mig runt 25 över. Men jag valda ändå att gå upp innan halv 8. Men jag låg kvar i sängen tills Eddie åkte för han ockuperade datorn :P. men när han åkte gick jag upp och loggade genast in på travian.dk och tribalwars.se och såg till så jag inte gått under :).

Jag tyckte det var för tidigt att ringa då vid halv 8 så jag väntade till halv 9 och ringde då.

Men men nu ska jag snart åka och handla mat med mamma och Eddie.

Ni vet den där Eddie han är en filur men inte vilken fulir som helst utan min filur :P ...

Puss och kram vi ses inte på stan, eller någon kanske :P .. men inte så många skulle jag tro :P ..

PS. Sen får ni kommentera hur ni tycker designen på min blogg är... Kom på något och ändra tycker jag annars byter jkag bara design . :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback