Hemma fredag :)

Ja nu tog det lite tid igen :/ .. men jag kan säga så här att det har itne hänt mycket mer än att jag, manne och linn har typ sett massa film/serier.

Linn började i skolan i måndags också vad duktig hon är, tänkt om man var lika duktig själv...

Idag var vi på stan en sväng och Linn köpte en jätte fin jacka, peak :), själv köpte man bara 1 par kalsonger så nu har jag bara ltie mer på min lista kvar att inhandla :P ..

Ja idag ska vi vara duktiga och vara hemma och ta det lugnt och äta med monica(mannes mamma) sen så blir det säker någon mer film :)

Men sen så är vi lite sugna på att göra något men vi vet inte vad än. ...

Simma lugnt så hörs vi en annan dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback