Stor, varm och mysig!

Saknar den varje år :P stor, varm och mysig. Kan ni gissa vad de är?

Jo min älskade vinterjacka. försåtr inte hur jag kan klara sommrarna när jag inte har några fickor :P.

Plocka ur lite från förra året och det jag hitta var typ 4 hundbajspåsar, 6,5 kr ( fan den 50 öringen kan jag hiva :( ), massa kvitton, en kartong alvedon, sen massa block som jag har använt mig utav på nöjes. Tror inte det var så mycket mer sen förra året men då har jag redan plockat ut 100 skaer innan sommaren när jag hängde in den :P.

Jag förstår inte hur folk kan klaga på att den är för tung, de är ju dem som är fr svaga eller? tro mig typ 15 kg jacka :D. Jo men de är ju perfekt att ha allt med sig, då kan jag förstå att tjejerna behver stora väskor att få ner mycket saker i :P.

Nej nu får snön komma så man kan vänja sig med att de kommer bli en ruskigt kall vinter i år.


Ja och som det ser ut idag så kommer jag åka på dreamhack med Sabine och Anton, sen var de massa fler som ville med men det får vi se vad dem tycker :P, ja vad ska man säga första gången på dh kan ju bli kul eller? Sitta bland massa andra som luktar svett och är allmänt äckliga :P, men men jag är inte så kräsen.

Idag har vi lirat mycker mer än vanligt och de har gått bra till och med :O jo de är sant :) .

Nej nu blir det att hitta en replay som vi spela förut.

BAJBAJ

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback