Usch, fy och blä.

Ja du jag vet att detta inte är min grej men ni få som läser typ 1 kanske 2 får stå ut med att det kommer några inlägg då och då :P.


Eftersom att mina dagar inte är så olika så blir de bara segt om jag bloggar varje dag för då skulle inläggen se ut något i denna stilen :P

"Jag ska vi berätta lite om dagen, jo jag vakna gick upp och spela, sen spela jag mer, mer och mer.
När klockan närma sig 10 över 6 så drog ajg och eddie på hockey, tack nalle för jag fick låna ditt säsongskort när manne har snott mitt ;). Sen kom jag hem och spela mer :P"

Ja så skulle nog mitt vanligaste inlägg kunna se ut :P.

Därför blir de lite roligare om jag bara skriver någon gång ibland ( en gång varanna vecka typ:P).

JO matchen vi var på idag var grymt bra, Salak i målet för färjestad gjorde nog något utav hans bästa match i kariären hos färjested :).

Bilder skulle jag kunna lägga upp men de orkar jag inte men kolla Facebook så ser ni lite vad som hänt mig dem senaste dagarna rent bild mässigt :)

Sen ska jag klippa mig nu i vekcan tror ja ska kolla med Linnea imorgon ..


Puss hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback