Möte på Nöjesfabriken.

Ja vad ska man säga jag borde förstått detta och varför blir jag ens förvånad ? :O

Jo en snabb förklaring skuggan ringde mig igår eller om det var i måndags och frågar mig om vi kan ses och ha ett "möte", det var ju skit bra eftersom vi sagt detta i en evighet att vi ska ha detta.

När jag kommer dit så börjar vi prata och det enda han egentligen ska säga är att jag ska gå bredvid honom i 2 lördagar och 2 söndagar. Jag kollar med han om lön och hur mycket timmar han tror att jag ska få men som svar på det så säger han att timmarna vet han inte och lön ska jag inte prata med han om. sen är det typ slut, fast jag fick ju mat det var inte dumt :P..


Alltså kunde vi inte ha tagit detta på telefon? :/ ..

Men men vad säger man inte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback