Jao!

Nu sitter man här ännu en kväll....  Fast nu pratar man och ser på E :D ..

Det är inte varje kväll. :) (bara nästan :P)

Ja vad händer i mitt liv? nyfikna ? :O ...

jo jag har träffat en flicka vid namn E (Elin), jätte fin och go tjej :) sen så jobabr jag ju som vanligt drygt :/ .....

Men för övrigt så händer det inte så mycket anorlunda, party och umgås med vänner typ...

E tycker att jag är dålig på att blogga så nu får jag väl försöka blogga lite oftare ^^. Nu så ska jag försöka att blogga ännu en gång ..

Vad har hänt på jobbet idag då? det är typ det vanliga plus att några började tjafsa med varandra, Chefen för ett företag började bråka med en utav sina anställda och hotade med att dra in hans lön och sparka honom och då skulle den anställde komma att besöka han och hans familj ^^ .. MOGNA !!!

Ja det var allt för mig idag kommer kanske bli mera imorgon om jag orkar :P ..

Imorgon ses VI :D

puss miss you !

Kommentarer
Postat av: S - and - E - bloggen som e fylld av kärlek m.m ♥

Jao! Så är det och så kan det bli ;=)



Kolla in våran blogg nu Böne :=)



Puss and peace ut :=)

2009-08-15 @ 16:51:44
URL: http://sande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback