nyttår!

Ojoj, vad har man gjort detta året? inte mycket, det enda jag lyckas med är att gjort slut med den bästa tjejen i mitt liv. Jag hade det så bra men förstog det inte förens det var för sent :/, jag hoppas att någon gång blir det vi igen. Jag tänker på dig varje dag, jag kollar på bilder på oss tillsammans, jag ser på klibb vi gjort, jag tänkler på allt vi uppleft.
Men jag vill värkligen att du har det bra så jag kommer inte förstöra för henne om hon värkligen inte vill se och höra mig.
Tänker på dig!
Ser dig!
Önskar jag kunde röra dig!
Älskar dig över allt annat!

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/qqcxkVr9FOw&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/qqcxkVr9FOw&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Hatar denna sorts musik men denna säger allt, du förstår vad jag menar!


Men något lyckligt är ändå att jag hittat tillbaka till Linn. En väldigt bra vän!!!

Jag får ju inte glömma flera av mina vänner då får jag däng. Manne, Eddie och nalle! ni är underbara!

puss och gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: Eddie Eurenius

Puss på dig med grabben :P

2010-01-03 @ 12:38:00
URL: http://eddieofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback