lat igen :/

Nu har jag vart lat igen... har inte orkat skriva i bloggen.......


Ja ifredags så var jag med eddie och vi gjorde hmmm .... Eddie vad gjorde vi i fredags ????

Ja lördagen började hemma hos Eddie med lite mat och en öl eller 2 tror jag.
Vi skulle se hockey innan vi åkte vidare men det lagga bara så vi drog mellan 1:a och 2:a perioden och då gav vi iväg oss till Nalle och där funka det bättre :D .. Älska BBB 100/10. Vi såg där hockeyn som sög och jag frågar monika om hon var stadig på handen och vill klippa mig i ansiktet och det gjorde hon och det blev så najs :) .

Tack monika.

När jag blev klar så spelade vi world Tour eller vad faan det heter .

Vi missade bussen vi skulle ta med det är ju så kul att lira :D ... Så vi tog en buss senare.

Vi var hos hjelmen och Jessica och martin och Robin från stockholm. Kul att träffa marin man pratat med mycket förr :)

kommer fylla i mer snart ska lira lite cs nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback