Godmorgon

Nu har jag äntligen valt att göra en blogg igen, vi får se hur länge denna håller.

Trött är jag också.

Ja vad ska man skriva på en blogg då?

Vill ni vet vad jag gjort i helgen kanske? Ja det får ni veta....

Ja vad har jag gjort nu då, jo i fredags så var jag hos nalle och vi såg på någon film och lira lite spel.
*gäsp*
Nej tillbaka till skrivandet, på lördag så kom Eddie och hämtade mig och nalle och vi körde nalle till hans pappa på rud, Ja efteråt så åkte vi en vända till bolaget och köpte lite öl inför kvällen, vi valde och ställa bilen hos Nalle & Anton (Manne) så vi kunde böerja supa till lite tidigare :). Hockeyn som började klockan 16.00, jag och eddie var lite dryga så vi var där 15.40, vill  annars vara där ungefär en timme innan match. Matchen var dålig till en början Färjestad spelade som ja jag vet inte vad. Det började lite bättre i andra perioden men dem la i en växel till emot slutet av period 2. I tredje perioden kom dem ut som ett helt nytt lag, dem var starkare, bättre, hetare ja helt enkelt mycket bättre. Dem vann till slut med 6-2 emot Rögle.

Efter matchen gick vi hem till C för att Anton(manne) skulel köra hem oss så vi kunde gå ut, men slutatade med att vi stannade hos C och började med att korka upp ölen (ingen kork men ändå). Kvällen var rolig sa Eddie i alla fall själv så blev det en för mycket  men det var kul :)


Ja igår(Söndag) började våran innebandy igen :) ..

Nu sitter jag och väntar på att AMS ska ringa :) ...

Puss och kram vi ses på stan ... eller inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback