Lördag natt mellan 24 och 25 /1

Ja dagen började med att jag skulle vara hundvakt och farfar ringer mig vid 10.30 och säger att dem snart är här så jag slänger på mig lite kläder och traskar ner till parkeringen dit  han ska komma, han och siv (farfars flicka) möter upp mig och vi pratar lite och dme släpper ut hunden och vi säger  hej då.

Jag tar med mig hunden upp och torkar av tassarna så dem är torra. Sen så går jag på toa och masen (hunden) springer runt och nosar. alla  sover utom jag, jag öppnar dörren till min bror och släpper in masen dör och han hoppar upp i sängen och gör som alltid slickar en i ansiktet ;P. Så jimmy(lille bror) vaknar och blir lite skraj :P.

Jag lämnar sen för att kollar hur Eddie har det och han är vaken och masen hoppar upp oh leker lite.

Ja ni nu får ni höra resten imrogon för  jag har tagit en öl mer än vad jag orkar föratt skriva blogg ;P..

Men du, jag ringer dig imorgon, får jag det?

Puss lll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback