Klaga mer ;)

Nu börjar ni klaga på att jag inte blogagr igen ;P varför börjar alltid någon klaga när man inte orkar blogga? :p.

Nej då de är väl bra att folk säger åt mig att blogga, men varför inte fråga vad ni vill veta :P oftast så står det om ingenting i min blogg och det är helt segt att läsa, eller vad säger ni? jag läser ju sälln min egen blogg, eller sällan aldirg skulle jg vilja säga, alla stavfel.

Eh här kommer lite onödigt vetande :P

Imorse när jag gick till jobbet så tyckte jag det var en ovanligt fin dag(morgon) så jag var tvungen att fotta lite, vi får väl se om korten blev något att ha, här kommer ett urval i alla fall :)


Ankorna hade nyss fått mat av en tant :D


Dystra träd :/ men det va lite mysigt :)



Där i den lilla oranga dörren går jag in till jobbet :P Nöjesfabrikens baksida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback