Fint.....

OJ vilket fint väder de hart idag, hösten har verkligen kommit till karlstad och idag var nog en utav em finaste dagarna som denna hst kommer erbjuda. Löven på marken solen skiner och det var jätte skönt ute.

Synd att de inte finns speciellt mycket att göra så de blev en inne dag idag också :/

Jo imorse ringer arbetsförmedligen och väcker mig, åhh vad jag hatar dem :P, sen så vet dem inte hur man mailar tror ja, fr jag bad dem att skicka allt på mail istället för att skicka det på posten. men nej de går inte säger hon, men va faan vilket år lever vi i? sten åldern? nej 2000 talet och man kan gör nästan allt på näten varför inte kunna få all vanlig post?

Denna hegen kommer vara fin med jobb börjar imorgon fredag klockan 10.00 slutar typ 02.00 och sen börjar jag lördag klockan 09.30 och slutar typ 19.00. usch och blää :P men skönt när pengarna väl kommer.

Även min kollega limen ringde upp mig förut och fråga om jag ville ta hans pass nästa fredag för han kände att han behövde vila lite :) snäll som man är så ska jag kolla upp det med jobbet imorgon ifall de är möjligt :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback