Sov......

En liten snabb summering om vad jag har gjort idag.  C ringde mig vid halv 2 och fråga ifall jag kunde hämta mina kartonger hos han men tyckte att han skulle köra mig och kartongerna till min mor så jag slipper ta dem på typ bussen eller be någon att köra mig vid ett annat tillfälle. På väg från min mor så får jag ett godmorgon sms och då var klockan typ 10 över 2. jag skulle ju ringa och väcka dig du kan ju inte gå upp så här tidigt utan att någon ringer och skriker lite :D

----------------------------------------------------------------


Ja varför sover inte vi... De är dit fel!! varför var inte du med dina vänner typ 1 timme till då hade vi sovit vid detta laget ;P

Nej då, jag tycker de är jätte sött utav dig att du kommer hem för min skull :)

Jo varför jag är vaken de är för att jag börjar jobba om 2 timmar och 20 minuter och lägger jag mig nu så kommer fabriken inte att öppna klockan 10.

Ja som sagt idag ska jag jobba på fabriken uppe i bowlingen, hoppas på att sluta senast klockan 20.00 men de får vi se. Så blir de sova tidigt eftersom john blund aldrig kom och hälsa på mig natten till lördag.


Söndag blir det mer jobb, fast då jobbar jag bar till 18, undra ifall ajg jobbar med pip och pip? måste kolla upp de tror ja. :)

Så nu har jag bloggat för idag och för imorgon och söndag och ja kanske alla dagar vem vet när nästa kommer igen.


Puss

PS. Pusspusspuss <3




Kommentarer
Postat av: sparky

pusspusspuss <3

2010-10-30 @ 07:23:01
Postat av: binO

tycker jag borde få mer creeds för jag är så snäll o håller dig sällskap hela natten. :)

2010-10-30 @ 07:27:01
URL: http://sparkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback