Jaja....

Nu efter som jag tvingat Sabine(sparky) och börja blogga så tvingar hon mig :/, ursch ja ni vet alla hur det det har gått när jag har bloggat men jag gör väl ett nytt försök.


Idag ar jag vart hemma från jobbet för att jag mår skit eller gjorde imorse, nu är det mycket bättre.

Ja vad ska man skriva här nu då, efter som jag inte gör så mycket varje dag mer än att typ jobabr och spelar :P

Sitter och pratar med sparky nu, hon var ju på "tjejdate" tidigare idag och jag fick höra ett 2 utav dem va skit snygga men den tredje var skit ful :/... Att man ens kommenterar folk på det sättet första gångem nan har träffat dem, men det kanske är så ni tjejer funkar?

Nu ska jag snart få se hennes sko hög också :P

Imorgon ska jag till nöjesfabriken och prata med skuggan. Hoppas jag frisknar till så jag kan börja jobba till helgen också.

Jag måste nog börja ta lite kort också som jag kan lägga upp här på bloggen.

Puss hej <3

Kommentarer
Postat av: Sparky

Tur att du inte framställer mig som en bimbo björne. HAH :)

2010-09-15 @ 00:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback