Nu ar det ett tag sen igen :P

Ja lite som rubriken säger så var det ett tag sen, men nu har jag jobbat eller sovit nästan sen sist liksom, så la inte bloggandet först. Men jag har kollat lite på apps till iphonen så jag kan börja blogga när jag går till och från jobbet och har hittat något som verkar funka men ja vet inte hur det går till blogg.se än. Men det ska gå tycker jag :)

Ja har hjälpt manne och rivit och tagit ner ställningar eller vart på nöjefabriken och haft hand om SPF (Svenska pansionärs förbundet) som har haft någon stor turnering :)

Lite nöjd är jag faktriskt för jag fick också ett litet märke utav dem för bra service :) bild kommer senare ska ta kort när jag skrivit klart här så lägger jag upp :)

Nu har jag vart och tagit bild, men lite mycket färger så min kamera i iphonen suger :/.
sdsa


Nu sitter man här en sen kväll igen och har jätte trevligt med B. Sånna här kvällar måste vi ha oftare. :D


Markus och nalle är här också och vi har något av ett mini lan :P. Nalle ligger just nu och sover bara :P.

Fredag börjar jag jobba igen och då spelar Sabaton!

Sabaton




Det kommer bli så röj.

Just det hade nästan glömt att imorgon är det premiär för Färjestad hemma emot frölunda, lite stolt är man ju för att man har införskaffat ett säsongskort så att denna vinter blir det mycket hockey :D.

Nej nu ska jag sprigna och ta en cigg och ta kort på min fina ja vad det nu är :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback